Movie under the stars

July 28, 2017

Οι στιγμές που κάνουν το καλοκαίρι όμορφο και μας αφήνουν την λαχτάρα να περιμένουμε το επόμενο, δεν είναι φίλοι μου μόνο οι παραλίες, τα ποτά, τα παραλιακά clubs και τα ξέφρενα κοσμοπολίτικα νησιά. Πέραν τούτων είναι και οι πιο απλές βόλτες στην πόλη, που το χειμώνα δεν επιτρέπονται. Βόλτες που αν καταλήγουν σε θερινά όμορφα σινεμά μέσα στη γραφική πόλη της Αθήνας σου φτιάχνουν τη διάθεση! Έτσι λοιπόν συνέβηκε και σε εμένα. Ένα απόγευμα περπάτησα στα γραφικά σοκάκια της Πλάκας και με την παρέα μου καταλήξαμε στο Θερινό Cine Paris για να απολαύσουμε μια όμορφη κωμωδία ιταλικής παραγωγής (L'Ora Legale).

Κάτω από το φως των αστεριών και φυσικά της Ακρόπολης βρίσκεται ένας κινηματογράφος που μετράει χρόνια ιστορίας! Ο ιδρυτής του εισερχόμενος από το Παρίσι, εξού και το όνομα. Είναι θερινό σινεμά και κυριολεκτικά αγκαλιάζει τα πόδια του βράχου της Ακρόπολης! Στο Cine Paris, κάθε φορά που πάω, πιάνω τον εαυτό μου να χαζεύει τη θέα και την ομορφιά της Πλάκας και αφαιρούμαι από την ταινία. Όπως και να 'χει, αν είσαι κάτοικος της Αθήνας ή περαστικός τους μήνες του καλοκαιριού, πέρνα ένα βράδυ από το Cine Paris, ό,τι ταινία και να παίζει να είσαι σίγουρος θα σου αρέσει γιατί το περιβάλλον καθιστά σημαντικό παράγοντα στο να σου μείνει μια αξέχαστη όμορφη καλοκαιρινή ανάμνηση σαν ένα ωραίο happy end μιας ταινίας! Ελπίζω να σας έπεισα, θα περιμένω με χαρά τα σχόλια σας! Ακόμη και το πιο απλό σχόλιο εμένα μου δίνει θάρρος να συνεχίσω να μοιράζομαι με εσας τις όμορφες στιγμές μου μέσα από τη φωτογραφική μου ματιά!

Summer isn't only beaches, coctails, summer clubs, and expensive islands. Summer can give you some simpler moments that make your heart excited for the next one! Summer is a walk in an old city! Summer is also an open air cinema in your city. That happened to me. An afternoon, I decided to going for a walk with my friends. Afterwards, we went to Cine Paris: an open air cinema that started working some years ago. It's an amazing place under the lights of Acropolis. The owner was from Paris, so when he came to Athens he founded this place! We saw a italian comedy titled L'Ora Legale. Such an awesome place, so romantic, perfect for Summer and I'm sure if you go you are going to love the view from there as much as the movie. Cine Paris is at the Plaka Area and promises a unique experience to citizens and tourists during the Summer months. If you liked my post, please leave a comment! Your support makes me happy and excited to share with you my moments!

You Might Also Like

0 comments


Copyright Theo Michael & Euframe © 2017. All Rights Reserved.