Wherever you go, go with your heart! (WEEKEND GIVEAWAY)

March 28, 2019

O Μάρτιος του 2019 φίλοι μου, ήταν και αυτός ένας ακόμη πιεστικός, γεμάτος, έντονος μήνας. Δεν μπορώ να έχω παράπονο (θεέ μου τι λέω) κύλησε κανονικά $κ@8τα όπως μας συνήθισε και ο Φεβρουάριος αλλά και ο Ιανουάριος του 2019. Αυτό δεν είναι μια προσωπική διαπίστωση, αλλά ένα συμπέρασμα που προκύπτει από φίλους και γνωστούς που μιλάμε καθημερινά στο τηλέφωνο και λέμε τα νέα μας, και συνήθως με ακούνε να κάνω παράπονα. Τέτοιες πιεστικές μέρες πιάνω τον εαυτό μου να θυμάται την υπόσχεση πού είχα δώσει στον κολλητό μου (αυτός και ο κόσμος όλος ξέρει....) ότι εμείς όταν θα μπλοκάρουμε το μυαλό μας, και θα έχουμε ανάγκη απο μια ένεση ανανέωσης και καθαρού-ξένου αέρα, θα πηγαίνουμε ταξίδια. Κάθε φορά όμως κάτι αλλάζει, κάτι γίνεται και μου χαλάει τα σχέδια και έτσι, με τούτα και με εκείνα άφησα το κολλητό μου να περιμένει δυο χρόνια τώρα να πάμε ένα ταξίδι μαζί.

Αυτή τη φορά έχω την ανάγκη να φωνάξω στο 2019 να ηρεμήσει, να χαμηλώσει τους τόνους και να με αφήσει να πάω ένα ταξίδι για να γυρίσω πίσω με φρέσκο μυαλό, με δυνατή αναζωογονημένη όρεξη και με πολύ θετική διάθεση. Το έχω αποφασίσει, και για την απόφαση αυτή στάθηκε παράγοντας το taxidoefkeries.com που δηλώνει παθιασμένο για ταξίδια. Ό,τι ακριβώς υποσχέθηκα τότε στον φίλο μου και στον εαυτό μου.

Σε αυτό το σημείο, ξέρω φίλοι μου, ότι θα με ρωτήσετε "τι συμβαίνει με το taxidoefkeries.com και που το πας;". Εγώ δεν το πάω πουθενά, και για του λόγου το αληθές, αυτό μας πάει. ΠΟΥ; όπου εμείς θέλουμε. Για να μπω όμως στο θέμα ευθύς και να σας κλέψω το ενδιαφέρον πριν με βαρεθείτε και κλείσετε τη σελίδα, θα σας πω αρχικά ότι πρόκειται για μια εταιρεία που οκτώ χρόνια τώρα, εξυπηρετεί (μάλλον αθόρυβα) τους πιο παθιασμένους ταξιδιώτες. Εγώ το ομολογώ δεν ήξερα, δεν γνώριζα και γι’αυτο μάλλον έχω μείνει στάσιμος στη συλλογή των εμπειριών μου. Έφτασε η ώρα λοιπόν να γνωρίσουμε περισσότεροι τι μας προσφέρει η εταιρία αυτή, και τι την κάνει άραγε τόσο ξεχωριστή που μερικοί παθιασμένοι ταξιδιώτες την ήξεραν πριν από εμάς και δεν ομολογούσαν.

Η Taxidoefkeries είναι μια εταιρεία που έδρα της έχει την Κύπρο, και από αυτό το πανέμορφο νησί της Μεσογείου φρόντισε από το 2011 να δικτυωθεί με μαγευτικούς προορισμούς, με ιδιαίτερα ξεχωριστά μέρη της Γης, με πανέμορφες ξενοδοχειακές μονάδες και σχεδόν με όλες της αεροπορικές γραμμές του κόσμου. Τι σημαίνει αυτό για έναν ορκισμένο παθιασμένο ταξιδιώτη; ή αν θέλετε traveller; (στη γλώσσα του instagram) Αυτό σημαίνει ότι φροντίζει ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη και την οικονομική του δυνατότητα να συλλέγει και να δημιουργεί τα καλύτερα ταξιδιωτικά πακέτα για εκείνων και τις ανάγκες του, όπως εγγυημένα και αναφέρονται έρευνες που διεξάγονται κάθε χρόνο και η Taxidoefkeries παίρνουν την πρωτιά. Αυτό φίλοι μου, μεταφράστε το στην σκέψη σας. Δεν πρόκειται ένα σας ταξίδι που σκέφτεστε να κάνετε να το βρείτε στον καλύτερο του συνδυασμό και να μην σας έχει αναλάβει η taxidoefkeries.com

Επειδή θέλω λίγο ακόμη να σας σοκάρω γιατί εγώ προσωπικά ακούω τα νούμερα, βλέπω τα αποτελέσματα και τρελαίνομαι εδώ στο γραφείο, θα σας πω το εξής. Η εταιρεία αυτή κάθε χρόνο προτείνει στους ταξιδιώτες 4000 χιλιάδες πακέτα διακοπών. Αυτό σημαίνει ότι πίσω από αυτό έχουν σκεφτεί και έχουν μελετηθεί όλες οι ανάγκες που μπορεί να χρειαστεί ο υποψήφιος ταξιδιώτης και του το παρέχουν έτοιμο και ολοκληρωμένο. Μετά από αυτό πως να μη φύγω και εγώ;; Κάθε φορά που ακυρωνόταν ένα μου ταξίδι ήταν γιατί δεν είχα τον χρόνο, ούτε την διάθεση να μπορώ να συγκρίνω τιμές, να βρω τα κατάλληλα ξενοδοχεία, να σκεφτώ εναλλακτικές, να οργανώσω το ταξίδι κοκ. Είναι ένα θέμα που και κουράζει και καμιά φορά δεν σου δίνει την σιγουριά που θα ήθελες ότι όλα θα πάνε καλά. Σε αντίθεση με την taxidoefkeries που σε κατευθύνουν και σου παρέχουν ότι ζητήσεις σε δικό τους ταξιδιωτικό πλάνο και με τις καλύτερες προσφορές που σε κανένα άλλο site δεν θα βρεις καθώς όλες ο διασυνδέσεις καταλήγουν εδώ, στο taxidoefkeries.com

Κάπου εδώ, για να μην τα αποκαλύψω όλα, καθώς τα προτερήματα δεν σταματάνε εδώ, θα σας παραπέμψω στο επίσημο site της εταιρίας, ώστε να δείτε όλα όσα λέω με τα δικά σας μάτια. Βέβαια θα με πείτε, "Άντε και τα είδαμε, πως ξέρουμε ότι όλα αυτά που μας, λες λειτουργούν σωστά και στη πράξη; εμείς δεν σχεδιάζαμε κανένα ταξίδι αυτή την περίοδο.." "Αγαπητοί μου αναγνώστες" , θα σας πώ τότε εγώ, ήταν δυνατόν να σας ξεσηκώσω την διάθεση και το κέφι χωρίς ένα κίνητρο; χωρίς μια ΔΩΡΕΑΝ δοκιμή με τις υπηρεσίες της εταιρίας αυτής;

Θα το πω μια τελευταία φορά, χωρίς υπονοούμενα και στη γλώσσα του διαδικτυακού κόσμου. GIVEAWAY αγαπητοί μου, GI - VE - AWAY . Ένας τυχερός από εσάς που θα λάβει μέρος στον διαγωνισμό που γίνεται μέσα απο το instagram (θα δεις πιο κάτω link του διαγωνισμού απο το instagram - πατήστε στο παράθυρο για να μεταφερθείτε στο instgagram) θα έχει την τύχη να ξεκουραστεί ένα διήμερο σε όποιο μέρος της Ελλάδας επιλέξει ο ίδιος. Ε αν αυτό δεν είναι μια ιστορία που γράφει το Euframe απο σήμερα, τότε τι είναι;

Προσηλωθείτε, συγκεντρωθείτε, Instagramωθείτε και σπάστε τα κοντέρ! (Αναλυτικά για τους όρους συμμετοχής και διεξαγωγής του διαγωνισμού θα βρείτε κάτω από την ανάρτηση του διαγωνισμού στο Instagram. Δεν είναι κανένα πρωταπριλιάτικο αστείο και γι’αυτό η συνεργασία του Blog μαζί με το taxidoefkeries.com γίνεται λίγο πριν φύγει ο Μάρτιος για το πιστέψετε! Θα περιμένω να τα πούμε στην ανάρτηση κάτω από τον διαγωνισμό στο instagram!

Καλή επιτυχία σε όλους και να θυμάστε, οι παθιασμένοι ταξιδιώτες δεν έπαψαν ποτέ να ταξιδεύουν, όταν δεν μπορούν να ταξιδέψουν σωματικά, στέλνουν το μυαλό για να καλύψει το κενό.

You Might Also Like

0 comments


Copyright Theo Michael & Euframe © 2017. All Rights Reserved.