Carry your laptop in style (Giveaway)

June 09, 2019

Θα ήταν οξύμωρο, έως αστείο φίλοι αναγνώστες να σας πω ότι το 2019 θα είναι η καλύτερη χρονιά μου! Βρισκόμαστε στο μήνα Ιούνιο, αυτής της πολύπλευρης, ανήσυχης, έντονης χρονιάς, και όλα συνεχίζουν όπως τα ξέρετε απο τους προηγούμενους μήνες. Έχουμε την υγεία μας, και αυτό στο τέλος της ημέρας είναι το σημαντικότερο. Πιστέψτε με, το αναγνωρίζω και ευχαριστώ το 2019 που ενώ είναι απαιτητικό και μπερδεμένο είμαστε καλά στην υγεία. Γι’αυτό και σήμερα σας γράφω εδώ με χαρά γιατί κάθε φορά που ανοίγω το λάπτοπ και σας γράφω τα νέα μου, τις σκέψεις μου και τις ανησυχίες μου, με κάνει να νιώθω καλύτερα!

Η φετινή χρονιά λοιπόν, με βρίσκει ξανά με την ιδιότητα του φοιτητή καθώς γυρνάω πίσω στα θρανία και στα φωτογραφικά στούντιο της σχολή μου, για να αναβαθμίσω το πτυχίο μου σε ανώτερη βαθμίδα, καθώς μου δίνεται μια ευκαιρία να το κάνω όσο βρίσκομαι ακόμη στην Αθήνα. Πέραν τούτου, δεν μπορώ να μην σταθώ στις πολύ ιδιαίτερες προτάσεις και συνεργασίες, που το 2019 με φέρνει αντιμέτωπο με κλάδους και υπηρεσίες που θα ήθελα κάποια στιγμή να συνεργαστώ μόνιμα. Κάπως έτσι αντιλαμβάνεστε ότι τα πρωινά παίρνω τον ρόλο του φοιτητή και τα απογεύματα του ελευθέρου - εργαζόμενου επαγγελματία. Σίγουρα φίλοι μου ό,τι και αν γίνεται, στο blog καταλήγω ξανά και ξανά, και κάθε φορά προσπαθώ να σας φέρνω και μια έκπληξη μαζί μου!

Σίγουρα αν προσέξετε στις φωτογραφίες που συνοδεύονται σήμερα με το άρθρο, έχω αλλάξει αυτή την περίοδο το καθημερινό μου στυλ. (Ναι ως εχτές βασικά γιατί με τον Ιούνιου ήρθε και το καλοκαίρι). Δεν κυκλοφορώ τόσο εύκολα με ένα jean και μια backpack στο κέντρο της πόλης, όπως έκανα πέρυσι τον Χειμώνα.Η καθημερινότητα μου πια απαιτεί να μπορώ να συνδυάσω ένα ντύσιμο για το Πανεπιστήμιο το πρωί, για κάποιο meeting που μπορεί να έχω το μεσημέρι, και ίσως το απόγευμα μια φωτογράφιση στα βόρεια της πόλης. Πέρυσι τα πράγματα ήταν αλλιώς καθώς με απασχολούσε μόνο η πρακτική μου οπότε για τις ανάγκες της δουλειάς ήμουν όλη μέρα στο δρόμο και έτσι είχα βολευτεί με ένα απλό Jean και ένα αθλητικό, για ένα άνετο περπάτημα στη πόλη και κλασικά με μια backpack (Inateck) που ήταν ειδικά διαμορφωμένη για τον εξοπλισμό μου.

Φέτος που οι ανάγκες άλλαξαν, ήθελα να έχω μια εναλλακτική τσάντα έτσι ώστε τις μέρες όπου δεν έχω φωτογραφίσεις, αλλά συναντήσεις και Πανεπιστήμιο να μπορώ να έχω και την ανάλογη σωστή τσάντα! Όσοι είστε αναγνώστες του blog θα είδατε σε παλιότερο άρθρο ένα review που είχα γράψει και σας είχα παρουσιάσει τη backpack που λίγο πιο πάνω σας ανάφερα. Έχοντας υπόψιν εκείνη, θέλησα να βρω μια αντίστοιχη για το λάπτοπ μου, που να είναι σχετικά στους ίδιους χρωματισμούς. Εκεί όμως που έψαχνα, σοκαρίστηκα (θετικά!) γιατί η εταιρεία Inateck παρουσίασε στις πρόσφατες συλλογές της, τσάντες για λάπτοπ και τσάντες για γραφείο. Μάλιστα κάποιες έχουν το σχέδιο και την ραφή που έχουν οι τσάντες ώμου της ίδιας εταιρίας. Έτσι λοιπόν με βλέπετε στις φωτογραφίες με την καινούρια μου τσάντα που δεν έχασα ούτε λεπτό για να σκεφτώ αν την θέλω ή αν έχω άλλη επιλογή.

Η τσάντα που εγώ διάλεξα και με χαρακτηρίζει είναι επειδή κατα βάση έχει ένα vintage στυλ αν και κυμαίνεται σε μοντέρνο πλαίσιο. Αν κοιτάξετε προσεχτικά έχει εκείνο το παλιό κούμπωμα που της δίνει και μια ασφάλεια καθώς δεν μπορεί να ανοίξει εύκολα. Σε αυτό το σημείο να σας πω ότι έχει τη δυνατότητα να προστατέψει και να μεταφέρει οποιοδήποτε λάπτοπ (13 - 17 inches). Eπίσης δεν εξυπηρετεί μόνο το λάπτοπ αφού εσωτερικά υπάρχουν φανερές αλλά και κρυμμένες εσοχές όπου μπορεί κάποιος να μεταφέρει τα σημειωματάρια του, τα αρχεία του και τους φακέλους του, κάτι που εμένα μου αρέσει πάρα πολύ. Μια ακόμη λεπτομέρεια είναι το γεγονός ότι από πίσω υπάρχει μια μυστική θήκη όπου μπορείς να βάλεις κάτι πρόχειρο που έχεις ανάγκη να χρησιμοποιήσεις εύκολα ( κάρτες ΜΜΜ, πορτοφόλι, ακουστικά, κινητό). Δεν θέλω να σας πω περισσότερα θα σας αφήσω να ανακαλύψετε τη τσάντα στο site της Inateck και επί ευκαιρίας μπορείτε να δείτε τι άλλες τσάντες έχει το site, γιατί εσάς ίσως τα γούστα σας να είναι διαφορετικά!

Πριν σας αποχαιρετήσω, ξέρω ότι θα θέλατε πολύ να έχετε και εσείς μια τσάντα σαν αυτή, για να διαπιστώσετε και οι ίδοι ότι είναι πολύ πρακτικές και συνάμα στυλάτες. Θα ήθελα να σας ιντριγκάρω και να ανακαλύψετε μόνοι σας ότι όντως η Inateck δικαιωματικά είναι μια από τις πιο ιδιαίτερες και προσεγμένες εταιρείες της Ευρώπης και όχι μόνο. Κάπου εδώ όμως έρχεται και η μικρή έκπληξη του άρθρου γιατί κάπως έπρεπε να σας ανταποδώσω πίσω την στήριξη και τα όμορφα σχόλια σας που δέχομαι καθημερινά για τη δουλειά μου. Οπότε θα πάτε τώρα όλοι στο προσωπικό μου λογαριασμό στο instagram όπου υπάρχει διαγωνισμός και ένας τυχερός/ή θα διεκδικήσει μια τσάντα λάπτοπ σαν και αυτή που έχω εγώ. (Σημείωση, "σαν και αυτή…" Άρα ο νικητής/τρια θα έχει την δυνατότητα να διαλέξει όποια θέλει από αυτή την κατηγορία που θα τον εκφράζει και θα του κάνει τη καθημερινότητα του λίγο πιο εύκολη.

🎁 Το link για τον διαγωνισμό θα το βρείτε στο τέλος του άρθρου - μετά από τις εικόνες!

It would be an oxymoron to tell you that 2019 will be my best year! We have already June and all going like the months before. Oh Yeah, stress, busy days and not personal space for me to have a relaxing time. That's why I am writing to you today because every time that I open the laptop and writing you my news, my thoughts, and my worries, it makes me feel better! This year, I am a student again. What do I mean? I go back to my university for some extra lessons so as take a higher degree in photography studies. Also this year I have some extra demanding proposals that makes me happy and enthusiastic because some of them are so me. I want to tell that they are some collaboration that expresses my personality. My daily routine is full up because in the morning I am student and afternoons I'm working with new projects as a photographer, or videographer sometimes. Also as a blogger not only for my personal blog Euframe but for other sites.

If you check my photos my current daily outfit has changed. As you know with this new daily life I can't be all day with a simple jean and an equipment backpack like the past year. My daily routine now requires that I can combine an outfit for the University to go in the morning or a meeting may I have in afternoon, and perhaps a photo shoot in the city.

This year, my needs changed. I want to carry a different style of bag in my daily routine. There are some days that I haven't photo shootings or something which needs my equipment. Otherwise my week in some days have lessons at University or meetings about new projects. So dear friends in these days I would like to have a thinner, casual laptop sleeve with me. If you read my past reviews you will notice that my style is simple, without colors but minimal and straight lines. That's why I was looking to find a laptop sleeve close enough at my backpack style that I took by Inateck last year. While I was looking for something with blue, grey and black colors I saw it the laptop sleeve that you see at my photos and then I shocked. Inateck supriced me for one more time. This happend because I realised that expect of the bagpacks, Inateck has a similar series of a laptop sleeve for someone who wants to have a typical, unique, beautifull style with all of his bags. After this short story as you can see, I didn't have a second choice. I chose my laptop sleeve for one more time by Inateck and today I am here to present to you my new asccesorize.

My new laptop sleeve has a vintage style. Although it varies in a modern context. This sleeve can protect with safety any laptop (13-15 inches). After this highlight, my laptop sleeve has some extra cases and zippers for your notebooks, for some files, and of course small packets inside for any extra accessories that you have. One more detail is the secret case behind it for some cards, passwords, for your mobile or anything that you using more often in the day. I want to tell you any more cause this laptop sleeve surprised me so much and I can be writing a review for hours. I will let you discover the laptop sleeve at Inateck's website and of course, you can check for some more than this one.

Before I say goodbye, I am sure that you would like to have the opportunity to have this (or a similar) laptop sleeve by Inateck. My opinion is that Inateck is one of the best brands for accessories, cases, sleeves and not only because Inateck has a lot of series of cables, adapters, etc. It's about a company which knows what people needs to have in their daily routine. Through the Inateck, I want to say thank you for the support that you giving me on the blog, so I decided with Inateck to give you the opportunity to win a laptop sleeve by Inateck's series. Yes! It's a giveaway time and this time you will find the link of competition at the end of this article. You will find my picture on Instagram and you can read the rules of this giveaway under of it. I hope that you would love this gift and trust me, the winner can choose any laptop sleeve that he wants. Stay tuned for more at my instagram. Also, write to me under the comments of this review your opinion about this article.

🎁 The link of giveaway you will find it at the end of the article!.

GIVEAWAY POST

You Might Also Like

0 comments


Copyright Theo Michael & Euframe © 2017. All Rights Reserved.